×

* obowiązkowe pola

** dodanie/zgłoszenie witryny www

Agilito - skuteczne reklama internetowa

www.agilito.pl

Agilito Sp. z o.o.

Romana Maya 1
61-371 Poznań
województwo: wielkopolskie
GPS: 52.378061,16.944243

NIP: 782-255-21-20
REGON: 302183797

tel.: +48 790 752 541
www: www.agilito.pl
email: biuroagilito.pl

Wskazówki dojazdu

Opis firmy

Efektywna reklama jest jednym z podstawowych czynników warunkujących sukces oraz popularność prowadzonej działalności. Należy zadbać o to, aby firma nie zginęła pośród konkurencji, a przygotowana oferta trafiła do szerokiego grona odbiorców. Przy pomocy specjalistów z Agilito, agencji marketingowej z Poznania, każdy biznesmen wypromuje swoje przedsiębiorstwo w internecie. Istniejąca od 2012 roku firma ukierunkowała swoje działania na SEM i SEO, czyli reklamę w wyszukiwarkach. Jej pracownicy zajmują się stronami WWW swoich klientów, w taki sposób, aby zajmowały wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania i docierały do jak największej grupy użytkowników Google.

Metody, które wypracowała ona na przestrzeni lat są sprawdzonym sposobem na to, aby podnieść renomę wybranej witryny w bezpieczny sposób. Stałe śledzenie trendów promocyjnych, podążanie za zmianami algorytmu wyszukiwarki oraz stała optymalizacja domeny zgodnie z wytycznymi Google sprawiają, iż strony, które pozycjonuje Agilito pojawiają się w na pierwszych trzech pozycjach wyszukiwania. Zespół, który składa się ze specjalistów od IT, copywritingu oraz handlu wspólnie pracuje nad osiągnięciem postawionych przed nim celów. Zaangażowanie, które wkładają w każde zlecenie, wybitne zdolności, które posiadają oraz chęć do nieustannego rozwoju owocują sukcesami podczas promowania firm klientów.

Jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy?

Pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga dużo większego nakładu pracy oraz sporej wiedzy i doświadczenia. Obejmuje ono teren całego kraju, a niejednokrotnie oferta zostaje także przygotowana dla wybranego zagranicznego partnera. Oznacza to, iż należy szczególną uwagę poświęcić dobraniu fraz kluczowych, które będą kierować klientów na stronę. Po dokonaniu analizy oferty, konkurencji oraz popularności wybranych haseł, przedstawiciel handlowy agencji Agilito przygotuję kompleksową listę.

Kolejne działania podejmują pozycjonerzy, którzy optymalizują serwis poprzez konfigurację jego kodu źródłowego. Przygotowują oni adekwatne znaczniki title i description, które zawierać będą informacje poszukiwane przez klienta. Wykonują także działania mające na celu poprawę struktury strony – dbają o to, by występował jasny podział na kategorie oraz podstrony z najczęściej zadawanymi przez użytkowników pytaniami. Uprzyjemnia to odbiorcom korzystanie ze sklepu, ale również ułatwia indeksację witryny robotom wyszukiwarki.

Skuteczne pozycjonowanie wymaga od właściciela sklepu przygotowania wartościowych opisów produktów. Agilito udzieli wszelkich informacji odnośnie właściwego przygotowania takich treści, aby nie tylko zachęcić klientów, ale również wspomóc promocję serwisu. Natomiast teksty SEO na stronę główną oraz wybrane podstrony, copywriterzy agencji przygotują w ramach podpisanej umowy.

Jakie są zalety pozycjonowania sklepu?

Ogromna liczba użytkowników Google dokonuje obecnie zakupów w sieci. Popularność sklepów internetowych rośnie, a odbiorcy chętnie zamawiają produkty bez ruszania się z domu, oszczędzając cenny czas oraz energię potrzebną na dotarcie do punktów stacjonarnych. Najczęściej odwiedzane przez nich strony to te, które wyświetlają się na kilku pierwszych pozycjach w wyszukiwarce, dlatego warto zadbać o to, by prowadzony sklep zajmował jak najwyższe miejsca. W ten sposób można mieć pewność, że większa liczba odbiorców zapozna się z przedstawioną ofertą oraz rozważy zakup prezentowanych produktów.

Pracownicy Agilito zadbają o dobranie precyzyjnych słów kluczowych, które będą kierowały potencjalnych klientów do sklepu. Im większa ich liczba, tym większe prawdopodobieństwo, że poszukująca wybranego produktu osoba dokona zakupów na pozycjonowanej witrynie. Właściwa indeksacja podstron produktowych oraz ich optymalizacja pod konkretne wyrażenia dodatkowo zwiększają szansę na sfinalizowanie transakcji. Hasła, które opierają się na na tzw. „długim ogonie”, czyli szczegółowych dłuższych frazach zawierających na przykład konkretną kategorię lub model, generują wartościowy ruch zdecydowanych na zakup odbiorców.

Właściwe dopasowanie strategii marketingowej, dobranie adekwatnych słów kluczowych oraz stała optymalizacja witryny sprawią, iż do sklepu trafią tylko zainteresowani klienci, co odbije się na większej konwersji. Budowanie oraz utrzymywanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania jest pierwszym krokiem do kształtowania świadomości marki. Użytkownicy, którzy będą mieli pozytywne doświadczenia współpracy ze sklepem, zapamiętają jego nazwę i będą do niego wracać nawet bez korzystania z wyszukiwarki, lecz bezpośrednio wpisując adres.

Oferta pełna: Promocja sklepu w wynikach wyszukiwania

Kontakt w godzinach:

Poniedziałek08:00-16:00
Wtorek08:00-16:00
Środa08:00-16:00
Czwartek08:00-16:00
Piątek08:00-16:00
SobotaZamknięte
NiedzielaZamknięte

Wpisy podobne: